2010. november 3., szerda

Két elrontott



Olyasmit szerettem volna, ahogyan az igazi ékszerészek köveket foglalnak be, csak épp én drótból szerettem volna. Az ötlet még mindig tetszik, a kivitelezés nem. Sokkal merevebb, ridegebb drótot kellett volna választanom, úgy nem lennének kis hézagok az üveg és a keret között. Meg a kis füleket is jobban rá lehetne simítani a medálra.



Ez pedig pont olyan flitteres fülbevaló, mint a kék, csak épp sokkal rondább. Ezzel az áttetszős flitterrel sehogy sem mutat.

8 megjegyzés:

Hermike írta...

Szia:-)))

H írhatsz ilyet????
H ronda??
Csak a hatás más:-)
Kinek a pap, kinek a papné...tudod:-)))
Én pedig kifejezetten imádom a fenti medált:-)Szerintem nagyon harmonikus lett...lehet ha jobban ráhajlik, több vesződik el a szép befoglalandó részből:-))))

rozfi írta...

Szia!
Az első esetleg megvásárolható? (még csak három ékszerem van tőled, idővel szeretnék igazi gyűjtővé válni :)) Lánc nem kellene hozzá, csak a medál.
Köszi a választ!
Bocsi, még egy kérdés: mekkora?

Tobber írta...

Erről ez a medál jut eszembe:
http://www.studioheath.com/tute002.php
A flitterek nekem inkább áttört mintákba mennének, horgoltba, vagy hurkoltba. :)
A a zöld kő pedig gyönyörű! :)

Kricsár Annamária írta...

Rozfi, igen, ha szeretnéd, megvásárolható:) Még épp nem szedtem szét:) Az üveg 3,9 x 2,9 cm, akasztóstul 5,3 cm. Ha írsz az e-mailemre (kricsar@invitel.hu), holnap készítek még róla képeket, hogy jobban lásd.
Tobber, megnéztem, és el is keseredtem:) Azt hittem, nagyon jó ötletem támadt:)

Tobber írta...

Ancsa, neked milliárdnyi, és kifogyhatatlan tárházú ötleted van, nehogy elkeseredjél! :)
Sosem gondoltam volna, hogy szimpla drótból meg "kavicsokból" ilyen csodákat lehet hajtogatni. :)

rozfi írta...

Mindjárt írok mailt. Komolyan szét akartad szedni? Hiba lett volna, szerintem nagyon szép. :)

Mandala írta...

Mindenképp nagyon jó ötlet, de én nem tennék a hosszú oldalra több fogantyút, inkább még csigát tennék, hogy az tartsa. A fülbevaló is nagyon jó.

juditti írta...

Nagyon jó az a befoglalás. Egyszer majd én is ilyet fogok kérni tőled. :-)