2010. június 6., vasárnap

Na még két befoglalás





Megint két kő, és semmi újdonság. De szeretem is csinálni, meg már csak egy befoglalásom maradt, az a szodalit, amit még nem is töltöttem fel sehova.
Az első egy hatalmas, szabálytalan ovális formájú, és hullámos felületű kiwi jade, amit Babrától kaptam. Hegyikristályból fa, és persze megint kétoldalú medál.
A második pedig a sajátom, félkészen már mutattam. Mivel olyan hamar elkelt az előző kavicsom, pedig gondolkoztam rajta, hogy meg kellene tartani, így csináltam helyette ezt. És őt már nem is töltöm fel a Meskára:)

4 megjegyzés:

azeszti írta...

Hú de gyönyörű szine van annak a zöld kőnek! ezzel a fával pedig...eláll a lélegzetem is.

Hobbi-Tünde írta...

Tetszenek a befoglalásaid! A fa szerintem is nagyon szuper lett!

juditti írta...

Csudaszép!

Geszter írta...

Nagyon szépek a befoglalások, nekem is a jade köves tetszik nagyon-nagyon. Nagyon egyben van:-)))