2010. június 17., csütörtök

Hagyjál lógva



Nem ilyennek indult ez a medál: az egyik kis marslakómat szerettem volna lekicsinyíteni, de ők ezt nem szerették volna. Végül ahogy rajzolgattam, megszületett a kapaszkodós emberke.
A láncával pont ennyit szenvedtem: eredetileg egy nagyon vékony, egyszerű kis láncot készítettem hozzá, mint a többi mini medálnak. De hülyén nézett ki rajta, valahogy vékony volt. Próbáltam vastagabb lánccal, aminek a szemei is duplák, de az sem tetszett. Aztán viking láncot csináltam, de olyat, aminek a közepében gyöngyök vannak. De az meg túl színes, és túl vastag volt. Végül kapott egy nagyon vékonyka kis viking fonatot, szerintem ez már oké hozzá.

6 megjegyzés:

Evelin írta...

Ez nagyon poén :D És nagyon jó ezzel a lánccal így! :))

Névtelen írta...

Nagyon jópofa! Ötletes!

vadjutka írta...

hahahaha, ez nagyon aranyos!

juditti írta...

Tetszik, tetszik. :-)
A Mars-lakó nagyon jól jönne nekem, vagy egy kis UFO (az ötödik könyvjelzőre) - majd még beszlünk róla...

Kricsár Annamária írta...

Szia! Olyasmi marslakókra gondolsz, amiket már csináltam? De ki is találhatsz másfélét is.

juditti írta...

Még ráér. Gondolkodom. Az ötletet viszont elmentettem magamban.