2010. március 18., csütörtök

Befoglalás

Megvan az első szép ásványom befoglalása. Eredetileg nem ezzel kezdtem volna, hanem a pöttyösebb jáspissal, de annak a mintázata nem bírt el már ennyi díszítést sem. Kétoldalasra készítettem ezt is, nekem az egyszerűbb oldala jobban tetszik.

Az előző bejegyzésben a szemes lánc fogadtatása elég felemás volt: itt csak egy megjegyzés jött rá, máshol több, de ilyen is, meg olyan is:) Sokaknak tetszik, meg viccesnek találják, de írtak olyat is, hogy kiborítja őket, ha egy ékszernek szeme van, az olyan bizarr:) De a kedvencem ez volt: aki ezt a láncot viseli, nem mondhatja, hogy "hé, a szemem nem ott van, hanem itt fent!":)

8 megjegyzés:

Padparadsa írta...

Nagyon szép lett! Szeretem az olyan foglalást, ahol a kristály a bőrrel érintkezhet! Gratulálok!

martaK írta...

WOOW!!

Liz írta...

nagyon szép! :)

Edit írta...

Gyönyörűek az ékszereid!!! Gratulálok!

Katrina írta...

Nice! Very neat too...

Kricsár Annamária írta...

Köszönöm! Thanks.

Geszter írta...

Nagyon szép!!!!!! Milyen precíz munka:)

Névtelen írta...

Nekem meg virul a fejem,hogy az enyém lehet :)
Köszönöm sokszor!

Evelin